yoga-e1396867729929 

Yoga nu este un sport de contact, așa că nu cred că îți faci griji cu privire la leziunile ce pot aparea? La fel ca orice activitate sau exercițiu de rutină, ne putem răni în timp ce practicăm yoga, dacă nu ținem cont de un set de recomandări.

Yoga poate fi un sport blând în comparație cu alte exerciții, în care șansele de întinderi și de rănire devin tot mai mari. O parte importantă în yoga este conectarea la corpul tău.

Fie că ești interesat să începi să practici yoga sau ai practicat pentru un timp, există câteva lucruri importante care să te ajute să previi incidentele în timpul practicii.

Iată 5 sfaturi care te vor ajuta să eviți orice incident în timpul sesiunii de yoga:

  1. Pregătește-ți mintea și corpul înainte de yoga

Pregătirea corpului înainte de orice activitate fizică este esențială pentru a evita orice lovire. Asigură-te că organismul este hidratat și alimentat în mod corespunzător înainte de ședința de yoga pentru a ajuta corpul să funcţioneze la un nivel ridicat.

Un alt obicei important înainte de yoga este practica pranayama pentru a ajuta mintea să devină mai liniștită și capabilă să asculte corpul în timpul sesiunii de yoga. De asemenea, încălzirea mușchilor înainte de a începe clasa de yoga va ajuta muşchii să se întindă.

  1. Ascultă-ţi corpul, nu ego-ul tău

Pentru a progresa în practica noastră de yoga, trebuie să ieșim din zona noastră de confort. Dar este important să fim conștienți de intenția care ne împinge spre practica yoga.

Yoga este, de asemenea, despre a lăsa ego-ul deoparte și de a face spațiu pentru o creștere reală – nu te forța pentru că te poți lovi. Se evoluează treptat, iar ceilalți elevi nu trebuie priviți drept concurență. În cazul în care corpul nu este confortabil într-o postură, nu trebuie să insiști.

  1. Concentrează-te pe alinierea corectă

Alinierea corectă este o parte foarte importantă pentru a evita accidentările în practica yoga. Dacă îți este greu cu alinierea, cere-i sprijinul profesorului tău. Acesta te poate ajuta să găsești forma corectă și poziția corectă pentru a nu te răni. El îți poate arăta, de asemenea, modul în care să incluzi elemente de recuzită în practica yoga pentru o mai bună aliniere.

  1. Spune-i profesorului dacă apar leziuni sau probleme medicale

Dacă ai leziuni pre-existente sau afecţiuni medicale care ar putea afecta practica yoga, este bine să-i comunici profesorului imediat. Este deosebit de important, dacă nu știi cum să modifici anumite poziții pentru a nu forța zona cu probleme.

Probleme cum ar fi artrita, sciatica, leziuni ale umărului sau dureri de spate necesită o atenție deosebită în cadrul sesiunilor de yoga și nu numai, pentru ca acestea să nu se agraveze.

  1. Găsește stilul de yoga

Este important să se găsească stilul potrivit de yoga. Nu toată lumea este potrivită pentru a practica Yoga Bikram sau Power Yoga, așa că nu te forța, dacă nu te bucuri de ea sau dacă simți că trupul se chinuie prea tare. Căută o disciplină de yoga, care să se muleze perfect pe caracteristicile corpului tău.

Durerea apare atunci când corpul tău îți va cere să renunți sau îți spune că ceea ce faci nu este bine. Dacă simți un junghi, oprește imediat exercițiul.

Lasă-te ghidat, astfel încât să poți avea o practică de yoga în condiții de siguranță, benefică și plăcută, fără prejudicii.

Ai fost vreodată rănit în timpul sesiunii de yoga? Crezi că aceste sfaturi te vor ajuta să stai departe de incidente în timpul practicii yoga?

Te așteptăm la yoga în fiecare luni, miercuri și vineri de la 19.00 la noul nostru centru Școala Iubirii în zona Floreasca. Detalii pe www.tummoreiki.ro.

Primeste articolele pe email!

Abonează-te acum și vei fi notificat pe email de fiecare dată când scriu un nou articol!

Datele tale sunt confidențiale. Te poți dezabona oricând!

The following two tabs change content below.
Andreea
Scriu despre frumos așa cum îl percep în suflet, iubire, culori, fotografie, artă, muzică, călătorii, sport, yoga și nutriție. Pe scurt despre arta fericirii în prezent. Alături de Bogdan am fondat Școala Iubirii, o comunitate spirituală în cadrul căreia predăm tehnicii prin care oamenii se pot descoperi pe sine, pot învăța să fie fericiți și să trăiască într-o permanentă stare de armonie. Te invit la yoga la noul nostru centru Tummo Reiki în fiecare luni, miercuri și vineri de la ora 19.00 și în taberele spirituale pe care le organizăm. Poți descărca acum și primul volum de Hatha Yoga Ilustrată.