^C27C6642BD8999DCEB5A6B95E72FF7FE36D706B92E48CA7B93^pimgpsh_fullsize_distr                                 

Întocmai ca exerciţiile fizice, meditaţia implică a-ţi depăşi limitele şi inevitabil creează disconfort. Corpul te doare. Gândurile o iau razna şi probabil vei renunţa, fiind convins că mai bine te-ai trezi mai târziu şi ai trece direct la lucrurile ,,serioase”. Fii conştient de aceste fenomene si acceptă-le, întrucât meditezi pentru un scop. Unul măreţ, căruia trebuie să fii dispus să i te dedici în ciuda disconfortului şi anxietăţii. În mod ironic, meditezi exact pentru a evita episoadele de anxietate şi disconfort pe o perioadă lungă de timp.

Ce trebuie să faci

Decide-te în ce scop meditezi. De ce o faci cu adevărat? Desigur, ţi-au venit deja în minte câteva răspunsuri comune (pentru a-mi controla gândurile, pentru a mă simţi fericit, a-mi calma emoţiile etc). Dar eşti realmente conştient de impactul meditaţiei în viaţa ta? Întreabă-te încă o dată acelaşi lucru – ,,De ce meditez?”- iar dacă răspunsul nu este îndeajuns de motivant încât să închizi ochii şi să meditezi timp de 20 de minute în fiecare zi, în cele ce urmează îţi spunem ce trebuie să iei în considerare:

Focusează-te!

Probabil cel mai important aspect al unei vieţi de succes este să nu-ţi pierzi concentrarea. Asta te ajută atât sa reţii informaţii cu uşurinţă, să duci la bun sfarşit orice îndatorire, ba chiar are efecte benefice şi asupra vieţii tale sexuale.

Gândeşte-te la toate beneficiile!

Meditaţia are un impact colosal asupra sănătăţii tale, lucru pe care poate îl ştiai deja. Dar beneficiile se extind asupra tuturor sistemelor organismului tău. 20 de minute de meditaţie în fiecare zi reduc presiunea sângelui şi nivelul colesterolului, precum şi producţia de cortizol si adrenalină. De asemenea, are efecte anti-îmbătrânire, înlesnind producţia hormonului tinereţii, DHEA. Nu uita nici de ce îţi spuneam la începutul articolului: meditaţia reduce depresia, anxietatea şi insomnia!

Încă ţi-e greu să meditezi?

E posibil ca tot ce ţi-am expus mai sus legat de meditaţie să nu fi fost suficient de convingător încât să o găseşti o plăcere în loc de o corvoadă. De ce se întâmplă asta? Ei bine, se spune că unii dintre noi suntem, în adâncurile fiinţei noastre, speriaţi de cine am putea deveni prin meditaţie. Gândul că ne-am putea schimba visceral doar luând în mâini frâiele minţii noastre ne înfricoşează. Dacă te regăseşti în această teorie, aminteşte-ţi: Eşti un o sursă de lumină. Este deopotrivă privilegiul şi sarcina ta să o cultivi şi să străluceşti în lume!

Te așteptăm în taberele spirituale Școala Iubirii unde realizăm de fiecare dată o multitudine de tipuri de meditație. În perioada 19-21 mai, poți participa la Silence Retreat, la Youness Wellness Clinic, un curs intesiv de meditație conceput atât pentru cei care doresc să experimenteze o retragere spirituală, cât și pentru cei care nu au suficient timp să realizeze aceste izolare timp de 10 zile.Prețul retreatului este de 200 euro și se poate achita în două tranșe, 50% până la data de 23 aprilie și restul până pe 9 mai.Sunt incluse 3 mese pe zi vegetariene, cazarea în cameră dublă și transportul din București și retur.Pentru mai multe detalii și rezervări intră pe www.scoalaiubirii.ro.

Primeste articolele pe email!

Abonează-te acum și vei fi notificat pe email de fiecare dată când scriu un nou articol!

Datele tale sunt confidențiale. Te poți dezabona oricând!

The following two tabs change content below.
Andreea
Scriu despre frumos așa cum îl percep în suflet, iubire, culori, fotografie, artă, muzică, călătorii, sport, yoga și nutriție. Pe scurt despre arta fericirii în prezent. Alături de Bogdan am fondat Școala Iubirii, o comunitate spirituală în cadrul căreia predăm tehnicii prin care oamenii se pot descoperi pe sine, pot învăța să fie fericiți și să trăiască într-o permanentă stare de armonie. Te invit la yoga la noul nostru centru Tummo Reiki în fiecare luni, miercuri și vineri de la ora 19.00 și în taberele spirituale pe care le organizăm. Poți descărca acum și primul volum de Hatha Yoga Ilustrată.