Eu una iubesc culorile. Imi place sa ma imbrac colorat, sa le simt fiecareia textura, ce se afla inauntrul lor, ce emana fiecare culoare in parte. Si imi mai place sa le port amestecate, toate puternice, toate la un loc, toate pregatite sa cucereasca lumea.
Culorile iti pot aduce bucurie, dar si tristete. Tarziu am realizat ca dupa 8 ani petrecuti intr-o camera de culoare albastru deschis, albastru cerului, ajunsesem sa simt o apasare, o raceala si o tristete constanta. Chiar daca era cel mai frumos albastru pe care mi-l imaginam, cu timpul a devenit prea rece, era mereu frig in camera mea si ulterior culoarea s-a propagat in fiinta mea. Imediat dupa ce m-am mutat, mi-am vopsit noua camera intr-un galben puternic, care desi parea obositor la prima vedere, cu timpul mi-a adus multa caldura si zambete.
Despre psihologia culorilor, cum sunt ele reprezentate in publicitate si branding, veti gasi mai jos explicatia intr-un infografic extrem de relevant.
Acum as vrea sa povestesc despre rochia mov pe care mi-am cumparat-o acum vreo luna de pe site-ul Karla. Nu multa lume cunoaste acest site, din intamplare am dat de el, nici nu mai stiu unde, insa mi-au placut mult produsele, felul in care se promovau, identitatea vizuala, toate insa pana la un punct. Nu sunt genul care sa dea in branduri, dar uneori e bine sa tragi de ureche omul de langa tine pentru a-l trezi.
Karla este un site de vanzare online cu hainute de femei, dupa feeling-ul meu produse intr-o fabrica micuta in Romania (nu bag mana in foc ca se dau la export) sau in cel mai rau caz chinezarii, cu eticheta schimbata in Karla. Site-ul arata foarte ok, curat, trimit in fiecare zi newslettere cu oferte speciale, foarte ok design-ul, pozele sunt profi fata de ce am mai vazut in online. Totul bine si frumos pana in momentul in care finalizezi comanda. Pentru ca atunci nu mai ai cu cine discuta, mie mi-au impartit comanda in doua, o parte a venit dupa o saptamana, alta dupa doua, nu si-au cerut scuze pentru neactualizarea stocului si lipsa unor produse din cutie, nu au niciun numar de telefon pe site, iar la email nu raspund, in conditiile in care am trimis vreo 6, de pe conturi diferite, sa ma asigur ca nu intra in spam. Mai mult decat atat o colega a returnat produsele si nici acum nu a primit banii. La o cautare mai atenta in online, nu m-am mirat sa constat ca multe alte fete au patit acelasi lucru, ca nimeni nu poate da de aceasta firma fantoma si din cate inteleg au primit si reclamatii la OPC. Mi-ar placea sa mai comand de la ei, vad cand isi innoiesc stocul, dar o experienta neplacuta poate schimba totul. Au avut si o pagina de Facebook pe care au inchis-o, tocmai pentru ca primeau prea multe comentarii negative. Si imi pare rau cand vad ca branduri frumoase isi taie craca de sub picioare si apeleaza la o comunicare unilaterala, se pozitioneaza in vid si nu lasa consumatorii sa ajunga la ei.
S-ar putea sa-ti placa si...
Andreea
Latest posts by Andreea (see all)
- 10 ritualuri de seară pentru a înlătura stările de anxietate - February 9, 2018
- Top 7 obiceiuri care îți antrenează creierul pentru a face mai mulți bani! - February 5, 2018
- Tot ce nu știai despre teoria reîncarnării - February 1, 2018
- Top 10 filme inspiraționale din 2017 pe care trebuie să le vezi în 2018 - January 29, 2018
- Practică aceste 9 poziții de Yoga pentru a-ți ajuta șoldurile - January 29, 2018